Vissza az Upfield.hu-ra

Testedzés

Az egyetlen rossz edzés az, ha nem edzünk

A megfelelő táplálkozás nagyon fontos, e mellett azonban fontos a rendszeres testmozgás. Ezt nehéz beépíteni a mindennapjainkba, de nem lehetetlen. Gyors trükkök, melyek segíthetnek:

  • Sétáljon tempósan
  • A mozgás legyen rutin, próbáljon meg minden nap legalább 30 perc közepesen megterhelő testedzést végezni.
  • Szálljon le a buszról egy megállóval korábban, parkoljon a céljától picit messzebb vagy válassza a lépcsőt lift helyett.

A 30 perces testedzést 10 perces részletekre is bonthatja, ez lehet séta, biciklizés vagy akár kertészkedés, így hétköznapi tevékenységeit is fizikai gyakorlatokká változtathatja. Csak tegyen bele egy kicsivel több energiát, hogy felgyorsuljon a szívverése.
Meg fog lepődni milyen gyorsan reagál teste a testmozgásra!

Sétáljon sokat!

A rendszeres sétálás egy remek kezdeti lépés, hogy elérjük a kívánt célunkat koleszterinszintünket tekintve. Kezdésként nincs is másra szükségünk, mint egy pár kényelmes cipőre. Próbáljuk meg a sétálást beépíteni mindennapi életünkbe, azért, hogy saját szemünkkel láthassunk és tapasztalhassuk az előnyeit ennek a könnyed edzésformának!

Hozzon ki többet sétáiból!

Ha már amúgy is a parkban vagyunk, érdemes csinálni néhány kitörést a sétánk során, ügyelve helyes testtartásunkra. A lényeg, hogy figyeljünk oda magunkra a mindennapokban: amikor feszültek vagyunk, tegyünk ellene!